sobota, 21 stycznia 2017

Oddam w dobre ręce :-)

Witam w niedzielny poranek :-)

Dzisiaj będzie o hafcie krzyżykowym. Moim ukochanym zajęciu, które niestety musiałam zakończyć.
To była wielka miłość 💗 i chociaż nie powstały prace wyjątkowe, to  była miłość odwzajemniona.
Niestety moja choroba wciąż po troszkę mi coś odbiera. Melodramatycznie się zrobiło :-) Nie miało tak być! Kochane, przekażę mój skromny warsztacik w dobre ręce. Po prostu szukam dla tych moich pozostałych mulinek, resztek kanwy igiełek etc. dłoni, które je przygarną i może zrobią jeszcze z nich coś pięknego 🌝.Pozdrawiam Wszystkich !🌷🌷🌷🌷🌷🌷






                                                                            Magda 💗💗💗

16 komentarzy:

  1. Madziu, tak mi smutno, ale wierzę, że dasz radę. Jesteś kobietą ze stali i niejedno przezwyciężyłaś. Jeżeli uważasz, ze Danusi rece są na tyle dobre, to się zgłaszam. Pozdrawiam i trzyma najmocniej kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusia chętnie coś zrobi w zamian.

      Usuń
    2. Słońce, dziękuję, jesteś jak zawsze hojna! Wszystko jest piękne co wykonujesz i tyle już dostałam od Ciebie cudnych pamiątek, które celebruję, że nawet nie śmiem niczego oczekiwać :-) Jeśli nie zmieniłaś nr tel. zadzwonię, bo już długo się nie słyszałyśmy :-)**

      Usuń
  2. Ojej, Danusiu, oczywiście, jakże się cieszę, że to właśnie Twoje cudowne ręce przygarna ten mój warsztacik. Dzisiaj jeszcze spakuję :-) Całuję Cię Kochana :-)****

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Madziu, dziękuję za telefon. Niedziela stała się piękniejsza. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pięknie czytać takie słowa :-)***

      Usuń
    2. Jak pięknie czytać takie słowa :-)***

      Usuń
  4. Oj, przykro ale znam ten ból, mi choroba też ogranicza możliwość stawiania xxx, musiałam bardzo zmniejszyć ilość spędzonego czasu nad kanwą... Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...również mi przykro...ale z drugiej strony dzięki temu, co robimy stawiamy czoło choróbsku :-) Cieplutko pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. ...również mi przykro...ale z drugiej strony dzięki temu, co robimy stawiamy czoło choróbsku :-) Cieplutko pozdrawiam :-)

      Usuń
    3. Masz rację stawiam czoło choróbsku i się nie poddaję, staram się myśleć pozytywnie :). Kawa miętowa to kupiona gotowa kawa o smaku i aromacie mięty, oczywiście jeśli ktoś lubi kawę i miętę. Odpowiedziałam Ci na blogu ale tu jeszcze raz odpowiadam. Dziękuję za odwiedziny a ciasto marchewkowe polecam :) Pozdrawiam

      Usuń
    4. Dziękuję, już szukam miętowej kawy :-)

      Usuń
  5. mam nadzieję,że znajdziesz w dużym wachlarzu rękodzieła coś co pokochasz równie mocno jak Haft krzyżykowy, trzymam kciuki za Twoją nową pasję i siły to jej tworzenia, A przede wszystkim zdrowia.. Niezła kolekcja. Może jakaś wymianka????

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa :-) Wymianka, chętnie, pewnie nie raz o tym porozmawiamy :-) cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Byc moze krzyzykowanie odchodzi ale w to miejsce przyjdzie cos innego, nowa pasja,,czego Ci bardzo Madziu zycze.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Alicja :-) Właśnie urzekło mnie "kwiatorobienie" :-)

      Usuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)