poniedziałek, 6 czerwca 2016

Czerwiec z LemonCraftem w Artimeno

Witam Wszystkich!

Bardzo długo mnie nie było....
FB jakby zwyciężył blogowanie.
Wiecie zapewne, że za dobre zajęłam się scrapowaniem.
Podjęłąm wyzwanie w Artimeno u Hani Wojtaszewskiej, moje pierwsze wyzwanie :-)
....a to z powodu, że uwielbiam papiery Lemoncraft oraz Artimeno i Jego Projektanki!
Pozdrawiam!

Zatem Kochani!

Prezentuję swoją pracę:





Moje przesłanie dla Was!!!!


With Love!


Użyte wykrojniki:

Joy - gałązka i motylki 6002/ 0406
Nellie Snellen SD044 Flower 1
Nellie Multi Frames MFD048 - prostokatne

Użyte papiery:

LemonCraft -  Forget Me-Not




2 komentarze:

  1. W imieniu wszystkich projektantek Artimeno serdecznie dziękuję za miłe słowa :)
    Piękną pracę stworzyłaś, bardzo ładne kwiatki!
    A udział w wyzwaniach szczerze polecam- rozwijają warsztat!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem pod wrażeniem, jest pięknie, delikatnie, pastelowo...i te cudne kwiatki....Pozdrawiam. Kasia. DT/Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)