piątek, 20 lutego 2015

Shabby chic na wiosnę

Zachęcam do wzięcia udziału w Siłowni Twórczej Shabby chic na wiosnę. Zapowiedź i szczegóły z nią związane opisane zostały w Zakątku Kreatywnych Kobiet Tutaj



Organizatorki przygotowały przepiękne prace! Sami zobaczcie! Dla mnie kolejną nagrodą w mojej zwycięskiej Siłowni Home sweet home, było zaproponowanie tematu. Przygotowałam więc i ja swoje inspiracje :-)










Przygotowałam również nagrodę od siebie dla Zwyciężczyni " marcowej"  Siłowni


wielkanocne jaja w stylu shabby chic, duże, gęsie :-)












będę robiła jeszcze wiele innych, więc będą do wyboru :-)

a moja nagroda od Chagi, przepiekny obrazek i brelok do kluczy juz znalazły swoje miejsca









                                                               Agnieszko, dziękuję!!!!!!!!

                                       *

                                                    a Was Kochane (i ) zapraszam do zabawy,
ja jestem osobiście zauroczona  pracami Kreatywnych Kobietek w Siłowni Twórczej  !

                                                                    Miłego weekend'u
                                                                          Magda



1 komentarz:

  1. Te jaja sa przepiekne, Magdo jesteś niesamowita...a ten brelok też cudny Wy kobietki to macie pomysły,sledzę i się uczę,pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)