poniedziałek, 26 stycznia 2015

Bardzo dziekuję !!!


Witam Wszystkich :-)

Chcę się pochwalić  Wygraną w Siłowni Twórczej i tym samym serdecznie podziękować Organizatorom za wspaniałą zabawę
i  Koleżankom, które brały w niej udział oraz  Wszystkim, którzy oddali głosy na moją pracę. 
Jestem niezwykle wzruszona, gdyż mój Home sweet home konkurował z niezwykle pięknymi 
i pracochłonnymi pracami !

Pięknie dziękuję !


                                                 Pozdrawiam  i życzę wspaniałego tygodnia!
                                                                          Magda


7 komentarzy:

  1. gratuluję, bo Twój domek był śliczny. tzn jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, w pełni zasłużona wygrana !

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziulek, cudna praca! Czuję, że teraz pójdziesz na całość i zaczniesz tworzyć coraz to piękniejsze prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca jest przepiękna, delikatna, piękne kolory, dopracowana w najdrobniejszym szczególe...ja to wiem, pozdrowienia serdeczne, Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :), choć mój słoneczny upominek zbytnio Ci się nie przyda w twoim jasnym pastelowym wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję jeszcze raz ! Jola, Ty wiesz, że jest jeden " skwaszony" szczególik :-)) poprawisz, plis... Chaga, nawet nie wiesz jak mi się ten słoneczny prezent od Ciebie podoba i przepieknie się wkomponuje w dekoracje w moim domu. Poza tym haft od Mistrzyni! to jak bezcenny autograf ! Gdyby nie Wy byłoby u mnie tak biało, ze aż nudno :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej! Cudna praca.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)