sobota, 15 listopada 2014

Zawieszki by Lizzie Kate


Witajcie moi Drodzy!

No tak.... z Jingles 2014 nici, pracy mam tyle, że za nic nie zdążę na te Święta wyhaftować świątecznego samplerka z Mysią i Uczestniczkami tej zabawy ;-(
,,,zbyt późno jednak dołączyłam  , ale może Mysia znowu zorganizuje  całoroczny SAL, 
nieustannie będę podejmować kolejne próby, 
W końcu kiedyś dotrwam do końca :-)
Z powstałych trzech miesiecy postanowiłam zrobić świateczne zawieszki, chociaż nimi  nacieszę moje oczy w nadchodzące Świeta! 





Wracam do świątecznych hafcików, karteczek i następnych zawieszek.
Pozdrawiam Was wieczorową porą,
kolejne zdjęcia świątecznych drobiazgów zrobię w świetle dziennym,
późna pora nie sprzyja sesjom zdjęciowym :-)
Buziaki!
Magda

6 komentarzy:

  1. Piękne zawieszki :) i jakie śliczne mają ramki . Ja niedawno skończyłam sal z 2012 ale już zawisł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję ;-)) Sal też wyhaftuję, bo zakochałam się w haftach Lizzie Kate! Ja również serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zawieszki i pięknie oprawione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to robisz...ja na razie utknęłam na filcowaniu....buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. powtórzę... prześliczne zawieszki Madziu
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)