poniedziałek, 17 listopada 2014

sesja Mikołajowa...bo czas prezentów nadchodzi!


Witajcie Moi Drodzy!

Ja dzisiaj króciutko, bo warsztat  hula , wiec póki mozliwość istnieje wykorzystuję każdą minutkę na pracę.
że pokażę grubego Mikołaja, który prościutki  się wydawał, a swoje trzy dni haftowania wytargał i
 ...i tak ma skrzywiony kregosłup!
Czy Wy też tak macie, że, kiedy wzorek do wyhaftowania  wydaje się prościutki przysparza często mega kłopotów????
Ten Noel fiksował mi tak bardzo, ze w końcu zapomniałam  podkreślić siwiznę jego pieknej brody, 
a zmylenie ilości xxx spowodowało, że wyglada jakby miał albom zadartą szatę albo jak na wstępie...problemy z kregosłupem...
no cóż nie życzę mu tego, ale prezentów niech przyniesie w tym roku moc!!!
...i  zatem w mojej pracowni nie da się nawet strzelić fotki, bo bałagan po prostu przerósł już wszelkie wyobrażenia...czego tam nie ma...
robię kilka prac jednocześnie ...
tak mam!  
dobrze, że maszynę do szycia mam w szwalni na antresoli !
...kartki, papiery, tasiemki, mulina, koronki, tkaniny, 
przyborów do tego multum...
no i moi czworonożni pomocnicy!  
więc wciaż coś gubię...... albo mi roznoszą...






w tym roku będą królowały podarki w stylu  mix shabby chic, haft i koronki
pierwsze serducho i kalendarzyk się stroi...





następna sesja już wkrótce :-)





Pozdrawiam Was w pierwszy u mnie iście zimowy dzień  !

Magda

13 komentarzy:

  1. też tak Madziu mam - najprostsze wzorki okazuję się dla mnie najtrudniejsze - a prezenty przyjaciołom szykujesz piękne - uwielbiam koronki zresztą to chyba tylko i wyłącznie mój świat - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł , tyle koronek , bardzo kobiece ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie która z nas nie lubi koronek...dziekuję Violu:-)

      Usuń
  3. Madziu kochana to wszystko jest takie twoje. Koroneczki urocze. Zrób pracownię na strychu, masz tam mnóstwo miejsca, będzie Ci ta wygodnie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziekuję! ...no tak ale na strychu nie ma ogrzewania, może być tylko letnia pracownia ;-( dziekuję :-)**

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuję :-) serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Jak to dobrze wymyślone, że w te szarugi jesienne nasze myśli krążą wokół bliskich, że to czas przygotowywania prezentów i szykowania się do Świąt :) A jak już pojawi się w domu taki rubaszny jegomość w czerwonym stroju i z białą brodą, jak na Twojej zawieszce i jak przyniesie ze sobą TAKIE serducha, to wszystkie smuteczki chowają się po kątach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....jak slicznie napisane, dziekuję :-)

      Usuń
  6. Kalendarzyk z koronkami...fantastyczny pomysł, pozdrowienia Magdo!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace ,jednak koronki zawsze prezentować się ładnie i tak... ponadczasowo :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)