piątek, 28 listopada 2014

Kilka świątecznych wzorków...i może zdążę :-))

Witam Moi Drodzy!

Dzisiaj króciutko :-)
dziękuję Wam za komentarze, @, ciepłe słowa i telefony.
 Jesteście Kochane, Wspaniałe, 
naprawdę mozna na Was liczyć w trudnych chwilach i to jest piękne w dzisiejszym zagonionym świecie, kiedy w realu w takich chwilach człowiek ucieka jak mysz pod miotłę.
Badania oczywiście na cito zrobione, no bo coś dziwnego się naprawdę ze mną działo
 i już wszystko jasne ;-)))
to nie nowy rzut mojego lupusika, to po prostu niedoczynność tarczycy :-)
od wczoraj biorę hormony, już psychicznie inaczej sie czuję i sił mi przybywa ;-)
to pewnie za wcześnie na tryskanie energią, ale sama świadomość, że jutro bedzie lepiej,
 trzyma mnie w dobrym nastroju. 

Dzisiaj kilka wzorków, może Wam się przydadzą, 
z pięknymi raz jeszcze - podziękowaniami.
że Jesteście!!!

:-)**
Magda















12 komentarzy:

  1. powodzenia, wzory jak dla mnie kosmiczne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Elizo:-)) serdecznie pozdrawiam! Magda

      Usuń
  2. Madziula, nawet nie wiesz jak cudownie było Cię usłyszeć a teraz czytać Twój wpis. Życzę Ci aby wszystko szło ku lepszemu.
    Skarpeta fajowa ale ja już na xxx nie mam czasu. Odpuszczam sobie w tym roku.
    Bzuziole wielkie przesyłam i byle do wiosny a wtedy Warszawo bój się!!!hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiula, a jak ja Ci dziekuję za telefon dzisiaj :-)) Kochana od razu po nim " zebrałam się" w sobie i z betów hahahaha, przygotowałam chałupę do sprzatania( okna, ściany, firanki...te rzeczy) od poniedziałku będę już dekorować świątecznie ;-) dziękuję :-)*****Magda

      Usuń
  3. Wzorki śliczne, dziękujemy! A Ty trwaj w dobrym nastroju i dbaj o zdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Słoneczko, Twój uśmiech na tym pieknym zdjęciu dodaje człowiekowi sił !
      Usciski! Magda

      Usuń
  4. Fajnie,ze zamieściłas wzorki..Jesli chodzi o lekarzy to ostatnio się załamałam.Robiłam wyniki mojej Mamie,jeden lekarz wykrył powiększona tarczycę i zły poziom hormonów,drugi,do którego dostałam skierowanie stwierdził,ze wszystko w normie i że pierwszy sie pomylil....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm....polecam doktora internet, przynajmniej w interpretacji wyników, a na wizytę trzeciego lekarza, dobrego endokrynologa ...

      Usuń
    2. ...tak też zrobiłam,zapytałam doktora Internet,faktycznie wynik jakby w normie, wg. lek. rodzinnego na pograniczu nadczynności...ech,w ogole, jakbym sama sie nie dopominala o rózne badania,to zostawiliby mamę tak jak jest....lekarze.....

      Usuń
  5. ....no właśnie, trzeba byc czujnym Joleczko, niestety niby wieczorowej medycyny nie ma, ale coś z empatią najwyrażniej w słuzbie zdrowia nie tak! uściski :-)**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wildze ze coś wcięło mój komentarz,,
    Przede wszystkim zdrowia życzę ,,,
    Wzorki zapisane ,dziękuje ,, czekają na natchnienie i swoją kolej ,,,może na następne święta ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, może nie zapisałaś?
      Dziekuję Ci serdecznie :-)
      a wzorki niech czekają na swój czas :-)
      uściski ;-)**

      Usuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)