piątek, 17 października 2014

Zaczęłam SAL u Mysii...jestem okrutnie spóźniona...ale zdążę :-)



Witam Kochane !

SAL'uję u Mysi, potrzeba mi duzo czasu i duzo kawy, bo dziewczyny juz kończą, a ja dopiero dojrzałam tę zabawę w Mysiowym Zakątku. 
Tak więc jestem spóźniona o dobrych kilka miesięcy, nie mam wiec na co czekać !
dzisiaj konczę pierwszy obrazek i dlatego Mysiu proszę o drugi !


DOPISEK Z DZIŚ :-))))

 zmieniłam wczoraj kanwę na 14 ct i troszkę cieplejszy odcień żółci,
lepiej się haftuje i prezentuje również :-)
 tak więc jeszcze tylko kilka płatków śniegu i wyrazów napisu

i czekam na następny wzorek ;-)



Cały świateczny samplerek wygląda tak:


Zdjęcie zapożyczyłam od Mysi. 
Trzymajcie za mnie kciuki, abym się sprężyła i nadrobiła zaległości :-)
Pozdrawiam serdecznie i już samplerkowo przedświątecznie !

Magda

5 komentarzy:

  1. trzymam kciuki abyś dobrze się bawiła wyszywając ten hafcik i nadrobiła stracony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi się, aż kostki pobielały....:-))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)