środa, 1 października 2014

Trzy szufladki i mój ulubiony motyw kluczyka


Witajcie Kochane!

Wiosenną porą zakupiłam w ArtDecor taką oto trzy-szufladkową  szafeczkę - półeczkę, bardzo podobała mi się na zdjeciu, ale gdy do mnie dotarła, w oryginale nie wyglądała tak ładnie. 
Przeleżało sobie "to to" kilka miesiecy, aż wreszcie przyszedł na nia czas. 
Brakowało mi skrzyneczki na biżu...gdzie kolczyki będą osobno, bransoletki osobno i wisiory osobno, to co noszę na co dzień. 



czym prędzej więc popędziłam na strych po moją szufladko-szafeczkę i nieco ją przerobiłam, przystosowując do moich potrzeb i aktualnego wystroju sypialni.
Wykorzystałam do ozdoby mój ulubiony motyw xxx kluczyka.

A oto i ona:-)

zyskała czy straciła na wyglądzie?
dodać koronkowe obramowanie hafcików?
czy zostawić takie proste, surowe?












...a na koniec pokażę Wam jak moim koteczkom, które kocham prawdziwą, wielgachną, bezwarunkową miłością, chyba sie coś jednak co wieczór za wiele wydaje....i myslą, że nawet sypialnia jest wyłącznie ich ;-]]]]




Buziole dla Was

Magda

23 komentarze:

  1. była banalna, a jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafka wyszla pieknie..a koronek nie dodawaj..haftowane krzyzykami klucze obronia sie same..I masz nowy mebelek. a co do kotkow, to widze ze obie polowy lozka zajete, czyli kazdy ma po kocie..hihihi ale w nogach masz duzo miejsca wiec sie napewno wyspisz..Ale i tak kotki sa spoko..bo moja Bianka spi mi dokladnie na glowie.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też własnie wydaje mi się, że byłby przesyt i zrobiłby się shabby kicz :-)
      ...a kotki, noooo bardzo Ci dziękuję :-))))) mam w nogach spać? one idą w nogi, wystarczy, że się nie prostuję pół nocy, że ich nie pobudzić ;-]]

      Usuń
  3. Szafeczka na po przemianie uzyskała zdecydowanie ładniejszy wygląd !!! Bardzo ładny jest ten motyw kluczyka na czarnym tle i nie dodawałbym koronki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! żadnej juz koronki!
      dziekuję :-)

      Usuń
  4. Kochana, dałaś radę i to nie byle jak- szafeczka cudna z Twoimi hafami( bez koronek jest good- moim zdaniem). Kociaki nieźle sobie pozwalają:)))
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie dawałabym koronki bo to będzie przerost treści ... bardzo ładnie elegancko wyglądają- moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie - szafla zyskała świeżość i charakter - koronka? ja bym zrezygnowała z niej;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrafisz pieknie odnawiać różne przedmioty-szufladki wyszły super. Koty u ciebie maja raj na ziemi:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne szufladki , nic juz bym nie dodala , chba.ze do srodka,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, środek jeszcze pusty :-) dzisiaj zapełnię :-) uściski !

      Usuń
  9. śliczne Madziu twoje szufladki wiem że kochasz koronki ija również więc bym dodała - co u ciebie jak się czujesz - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii, dziekuję :-) tak uwielbiam koronki, ale dziewczyny mnie przekonały....nie chcęprzesłodzićtego pudełeczka, niech ma troszkę pazurka:-)
    Czuję się różnie, ale ogólnie jest dobrze! buziaki posyłam przeogromne :-)**

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu ja tak jak większośc-nie dawalabym koronek .Jest slicznie tak jak jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeprowadziłaś wspaniałą metamorfozę szufladek , teraz są śliczne .

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 kociaki! :-O
    fajny wystrój sypialni ;-D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)