czwartek, 2 października 2014

Haft ze Schwalm i kluczyk do kompletu

Witajcie Kochane!

Dziekuję Wam za komentarze do poprzedniego posta. 
Zatem koronki w tych pudełeczkach nie będzie :-)
Dziś powstaje mały dodatek do kompletu, jutro wkleję już gotowy, 
dzisiaj pudełeczko schnie po malowaniu.

.........ale zauroczyło mnie coś wyjątkowego:
haft ze Schwalm











nie znam jeszcze historii tego haftu, dzisiaj nasza wspólna Koleżanka podesłała mi stronkę na FB
 i .....zakochałam się.

Popatrzcie, choć pewnieWas niczym nie zaskoczę:-)
Uczę się z You Tube, 
to moje jesienne wyzwanie



a to "kluczyk: do kompletu na nocną szafeczkę
...tym razem nie na biżu... a na dobre sny:-)))






Buziak!

Dziękuję Wszystkim. z którymi mogę spotykać się i pogawędzić  na FB.

:-)***

Magda






7 komentarzy:

  1. Ten haft odbiera z zachwytu oddech ;) "Coś pięknego|" to za mało powiedziane . Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kluczyk w twoim wydaniu Madziu jest cudowny ale tym haftem to raczej ba nawet napewno mnie zaraziłąś taką techniką - buziaki śle Marii zdrówka ci życzę i co tam u ciebie słychować - bo coś nic nie odzywasz się pappapapa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft , widać , że jest bardzo pracochłonny , ale efekt zniewala . Kluczyki wykonane krzyżykami są piękne . Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, nic nie wiedziałam, ze wróciłaś. Chcąc dotrzeć do Ciebie zauważyłam, ze wszystko zablokowane. Teraz będąc na jakimś blogu patrzę, że jesteś, więc w te pędy się loguję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny haft , ja to tylko sobie popatrzę na twoje poczytania ,,Już jestem ciekawa,,

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)