niedziela, 19 października 2014

...a w międzyczasie....


Witajcie Kochane Dziewczyny!

Samplerek bogaci sie o kolejne wzorki, będę go pokazywać na blogu  co 5 następnych, aby było na co spojrzeć :-) dzieki Mysiu, dla mnie to cudowna zabawa!
...ale natknęłąm się na FB na jeszcze jedną świetną zabawę, różaną.....a więc w moich klimatach, 
a " biżutek specjalny"  Edytki z Dysiakowa ujął mnie ogromnie!
Edytko!!! śliczny!!!


....tak się rozochociłam, że do mojej sypialni shabby-koronkowo-vintagowej w przerwach od haftowania postanowiłam stworzyć " coś" różanego właśnie w bladym różu :-)
mam kilka pomysłów, 
można zrobić trzy prace w Turkusowum hamaku, więc zgłaszam swoje uczestnictwo:-)
Jesień sprzyja robótkom, po długim letnim odpoczynku roi mi się w głowie od pomysłów, do tego wzbogaciłam się w pozytywne i ogólne siły :-)
...tak więc zabieram się również za różyczki...
już sobie wyobrażam ten blady róż w mojej babskiej sypialni
o rany...ale się podjarałam :-)))

a oto banerek zabawy
kliknijcie,
 może również się zapiszecie :-)

 Turkusowy hamak

Życzę twórczego, słonecznego w sercach tygodnia, jeśli nawet nam słoneczka na niebie już zacznie brakować :-)))
Magda

4 komentarze:

  1. Witaj ,Madziu, cieszę sie, że zapał twórczy Cię nie omija....Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  2. Joleczko, dziękuję, byle nie zapeszyć ;-) byłam u Ciebie :-) odnalazłam Ciebie już wcześniej, ale też dziękuję za ponowne zaprosiny ;-) buziaki :-)***

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Madziu Edytka mnie zaprosiłą a dalej nie wiem o co chodza no tyle że róże kocham - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)