niedziela, 28 września 2014

Pochwała firanek ciąg dalszy ...


Witam niedzielnie!

Wciąż nie mogę nacieszyć się firankami, baaardzo długo ich nie miałam :-) 
Wiecie, że jestem stałą bywalczynią naszych pchlich targów, kocham te dziewczyny, które umożliwiają mi zakup perełek w inny sposób dla mnie niedostępnych.
Pewnie nie ja jedna jestem Im wdzięczna, toteż dzisiaj wielgachne 

 DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY!!! 


Moje okienka znowu dostały nowe firanki, od Naszej  Dzitki (Zdzisi), prezentują się tak:






                                        Póki co życzę cudownej jesiennej słonecznej niedzieli !
                                                                            buziole:-)********

                                                                              Magda

9 komentarzy:

  1. Zdzisia ma piękne rzeczy, więc się nie dziwię, że Cię zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisalam koment i mi go wcielo..pieknie i przytulnie sie u Ciebie robi..pieknie mieszkasz..kredens bardzo mi sie podoba..sliczny a te firany..super..a jaka to Zdzisia,,ja ja znam ?..przydalaby sie sie kolezanka co ma rarytaski spod lady.Daj Madziu namiary.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu... śliczne firaneczki !!!
    fajnie, że jesteś...
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Firanki prezentują się Madziu rewelacyjnie !!
    Moje jeszcze u Zdzisi ale już się z nich cieszę :))
    Pozdrawiam cieplutko Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNIE UBRANE OKNA, WNĘTRZA CUDNE!!!
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie u ciebie ,
    Tak przytulnie ,
    Dziekuje za.mile slowa wlasnie.uszylam furanki i musze zrobic poprawki juz ciesza moje oczy., kupione promocyjnie 9zł m.Tez kozystalam czesto z Pchlich Targow , .

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję up[olowanie takich pieknych firanek. Ten biały kredens jest przepiekny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu , piękny klimat stworzyłaś w swoim domku , taki jak lubię , barrrrrrrrrrrrrrrrrdzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)