środa, 24 września 2014

Okna w stylu shabby chic










Witajcie Kochane!

Ta  " moja" jesień będzie pod tytułem " ubieram okna".
Zawsze uwielbiałam je dekorować, wciąż jednak miałam  niedosyt tego co robiłam,
 odkryłam chyba - dlaczego?
....trzeba się wziąć po prostu do roboty! :-)

popatrzcie na okna w stylu shabby chic,
zdjęcia pochodzą z internetu,
adresy w tle zdjęć
oraz
rustyka.pl
stylowi.pl
allegro
artillo.pl
obellissime.blogspot.com
pralinypannykaroliny.blogspot,com
barnhouse-nad-wisła.blogspot.com
buszowisko.blogspot.pl
















































                        Swoją drogą od dawna zastanawiam się w jaki sposób można wykorzystać haft xxx do                         ozdobienia okna. Teoretycznie jest sposób, ale póki co nie zadawala mnie lewa strona                                                                   takie zasłonki.
                         To wyzwanie dla mnie, udekorować okno xxx i żeby było jeszcze w stylu shabby :-)
                                                popróbuję, choć narazie jestem dopiero w fazie projektu.

                               Jesienne słoneczko jeszcze obdarza nas swoimi promieniami, cieszmy się nimi
                                                                                  jak najdłużej.
                                                                          Buziaki:-)*** Magda





4 komentarze:

  1. Cudne okna, a pierwsze to mistrzostwo świata!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne propozycje wystroju okien! A jeśli chodzi o haft w oknie, to mam i owszem. Swoje firanki haftowane wyhaftowałam po dwu stronach symetrycznie, następnie podprasowałam sztywnik, złożyłam na pół i przyszyłam szelki :) Ten sam haft jest więc po obu stronach (od pokoju i na zewnątrz), nic nie przebija, nie prześwituje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje! Kilka wpadło mi w oko i chyba coś wykorzystam :).
    Haft na zasłonkę - myślę podobnie jak Chranna, trzeba wyhaftować motyw na listwie złożonej na pół lub podszytej innym materiałem, to może być listwa wzdłuż lub u dołu, albo cały usztywniony lambrekin, ewentualnie haft na "podwiązce" przytrzymującej zasłonkę.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję i życzę miłego dnia ;-)